Képzési területek:

Szakképzéseink és szakmai továbbképzéseink
Szakmai tréningek
E-Learning
Csapatépítés
Tanácsadás
VCA képzés és vizsga

Egyéb:

Cikkek HR-eseknek
Az üzlegág igazgató köszöntője
Az Akadémiáról
Referenciáink
Kedvezmények
Képzési lehetőségek
Jelentkezés oktatónak
Rólunk mondták

Kapcsolódó anyag:

Engedélyhez kapcsolódó dokumentumaink
Letölthető anyagok
Videók az Akadémiáról

Intézményünk nyilvántartásba vételi száma:

E-000663/2014

Figyelem!

Engedélyezett kép­zé­si prog­ram­jaink, szemé­lye­sen meg­te­kint­he­tőek iro­dánk­ban ügy­fél­szol­gá­la­ti idő­ben (hét­főtől–péntekig 8:00–16:30-ig).

Kérem, keresse az ille­té­kes kép­zési kol­lé­gát, szak­mai ve­ze­tőt vagy az Aka­démia igaz­gatóját!

Minőségirányítás (ISO 9001)

Auditorok továbbképzése az ISO 9001:2015 szabvány szerint

Az Auditorok továbbképzése az ISO 9001:2015 szabvány szerint képzés leírása:

Az ISO 9001:2015 szabvány új követelményeinek áttekintése, az átállás gyakorlati megvalósítása.

Kinek ajánljuk:

Elsősorban auditori végzettséggel és auditori gyakorlattal rendelkező munkatársaknak, akik saját szervezetükben rendszeresen auditori feladatokat végeznek. Minőségügy, termelés területén dolgozó szakembereknek és vezetőknek, belső és független konzulenseknek.

Az Auditorok továbbképzése az ISO 9001:2015 szabvány szerint képzés tematikája:

Az Irányítási rendszer szabványok közös szerkezete

Az új MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány áttekintése, változások kiemelése

Az új ISO 9001:2015 szabvány dokumentációs rendszere

Kockázatszemlélet és életciklusszemélet

Kockázatkezelési technikák beépítése rendszerünkbe

Átállás az új ISO 9001:2015 szerinti tanúsításra

Gyakorlat – esettanulmány

Módszer:

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

Vizsga és tanúsítvány:

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett a Vinçotte International Hungary Kft. által kiadott kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre.

Az tanúsítvány megszerzésének feltétele a képzés 70%-án való részvétel is.

Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

A képzés díja*:

Kedvezményes ár:

36 000 Ft

(partner kedvezménnyel, tanúsítási partnereink számára)

Normál ár:

41 000 Ft

(amennyiben nem a Vinçotte tanúsítja)

*

A részvételi díj tartalmazza a napi étkezést, melynek adóit az Ön kényelme érdekében Társaságunk bevallja és megfizeti Ön helyett, az oktatási anyagokat, a vizsga és a tanúsítvány költségét, valamint az előzetes tudás/kompetencia felmérést. A feltüntetett árak nettó árak, az Áfát nem tartalmazzák, valamint 1 főre értendőek.

A képzés helyszíne és időpontja:

További képzés helyszínek és időpontok:

 
1

Budapest

 

1143 Budapest, Semsey Andor utca 25. fszt/1. (Vinçotte irodaház)

 

Dátum: 2017. június 19 (hétfő)
Időtartam: 1 nap
Ütemezés:

 
Jelentkezés
 
+

Céghez kihelyezett képzési formában is!
Az ügyfeleink által választott helyen, akár a cég tantermében is, igény szerint cégspecifikusan.

Online jelentkezés
(kihelyezett képzésre)

 

Ajánlatkérő lap letöltése
(kihelyezett képzéshez)

Általános feltételek:

  1. A Vinçotte Akadémia jelentkezéskor, illetve egy-másfél héttel a képzés megkezdése előtt visszaigazolja a képzésen való részvételüket.

  2. Az egyes képzéseknél feltüntetett alacsonyabb részvételi díjak a Vinçotte Akadémia ügyfeleire vonatkoznak (akiket a Vinçotte International Hungary Kft. tanúsít).

  3. A részvételi díj tartalmazza a napi étkezést, melynek adóit az Ön kényelme érdekében Társaságunk bevallja és megfizeti Ön helyett, az oktatási anyagokat, a vizsga és a tanúsítvány költségét. A feltüntetett árak NETTÓ árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák.

  4. A jelentkezési lap kitöltését, és elküldését megrendelésként kezeljük, és ez fizetési kötelezettséget von maga után.

  5. A tanfolyam kezdete előtt 4-10 munkanappal a részvétel lemondása esetén a Vinçotte Akadémia a képzési díj 50%-ára, 3 munkanapon belüli lemondás esetén a teljes képzési díjra jogosult az alábbiak szerint:

    1. Lemondást csak írásban fogadunk el!

    2. Amennyiben a képzést 8 hónapon belül elindítjuk, és azon a megrendelő részt vesz, úgy a befizetett képzési díjat beszámítjuk.

    3. Amennyiben a képzés 8 hónapon belül nem indul, vagy azon a megrendelő nem jelenik meg úgy a képző a fent leírtak szerinti összegre jogosult.

  6. A számlát legkésőbb a képzés megtartását követő napon állítjuk ki, a több részre bontott képzések megrendezése esetén (pl. Six Sigma) a számla az első rész megtartása után kerül kiállításra.

  7. A Vállalkozó a Megrendelő fizetési kötelezettségének késedelmes teljesítése esetén a Ptk. szerint meghatározott mértékű késedelmi kamatot számít fel és számláz ki a Megrendelőnek. A Vállalkozó a lejárt kintlévőségeit az esedékességüket követő 21. napot követően átadja a vele szerződésben álló követeléskezelő partnerének, aki a követelés behajtása során a felmerülő behajtási költséget is jogosult a Megrendelővel szemben érvényesíteni

  8. A Vinçotte Akadémia a képzési időpontok változtatási jogát fenntartja abban az esetben, ha a jelentkezők száma nem elegendő a képzés indításához, vagy amennyiben az előadó biztosítása elháríthatatlan akadályba ütközik. Az új időpont kijelölését a megrendelőkkel egyezteti.

  9. A képzéseink 09:00 órakor kezdődnek (tervezett érkezés és regisztráció 08:30-tól) és 17:00 óra körül fejeződnek be.

Mint jelentkező, büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a jelentkezési lap adatai a valóságnak megfelelnek és hozzá járulok ahhoz, hogy adataimat a képző intézmény a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvényben meghatározott módon, valamint a személyes adatok védelméről és a közérdekűadatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvényben foglaltaknak megfelelően kezelje.

Kedvezmények, egyebek:

Egy adott tanfolyamra, egy adott cégtől 3 vagy több fő jelentkezése esetén 10% kedvezményt adunk a részvételi díjból. Egy hónappal egy adott képzés időpontja előtt történő jelentkezés esetén 5% kedvezményt adunk a részvételi díjból. Egyszerre csak egy kedvezmény érvényesíthető.

A képzéshez kapcsolódó kérdések és válaszok:

Szoftverforgalmazás

K:

Milyen változásokat hoz magával a 2015-ös ISO frissítés? Mely szabványokat érinti, mik az alapvető különbségek a jelenlegihez képest? Lesz strukturális változás a könnyebb integrálhatóság érdekében?

V:

Jelenleg még csak az ISO 9001 tervezete szintjén tudunk válaszolni.

Legfőbb változás az Üzleti kockázat szerű megközelítés lesz!

Előzőekben a rendszer majd a folyamatszerű megközelítés volt a szabványalkotók középpontjában.

Minden szabványt érinthet, ami az ISO 9001 struktúráját használja.

Sok változást fog generálni, ebből kiemelném:

  • Megelőző tevékenységek rész elmarad, helyébe lép majd az Üzleti kockázat rész.

  • Szervezet kialakítását is a Vevő elvárásának tükrében fogja nézni (megfelelő kompetencia).

Strukturális változások lesznek, több helyen is változni fog ez, kiemelném a Termék előállítási részhez kapcsolódó területeket, amik

kiemelt szerepet kapnak ebben a változásban.

Bővebben ajánlom figyelmébe az erre célra kialakított 1 napos képzésünket, ami segít a felkészülésben a tervezett változások tükrében.

K:

Egy egyedi gépakatrészeket forgácsoló cég szeretne eleget tenni az ISO9001:2015 4.fejezetének 4.1 és 4.2 bekezdésének. A külső és belső tényezőket milyen módszerrel határozhatjuk meg, és hogyan válasszuk ki a lényegeseket. ((Egy felsővezetői megbeszélés keretein belül határoznánk meg a külső és belső tényezőket úgy, hogy minden felsővezető elmondaná, hogy szerinte mik ezek a tényezők, majd közösen kiválasztanánk a lényegeseket. Ez elég a szabvány által kértnek? De azt nem tudom, hogy hogyan kísérem figyelemmel, és milyen információt, hogyan vizsgálok. A 4.2-es bekezdésnél szintén a felsővezetők határoznák meg az általuk fontosnak tartott érdekelt feleket és azok követelményeit is, de szeretnék támpontot adni (a szabványáltal leírtakon túl) hogy mik lehetnek ezek a követelmények. Találok esetleg ezekre egy átfogó példatárat? KÖSZÖNÖM előre is a választ!

V:

A szabvány nem kér a 4.1 és a 4.2 pontokhoz dokumentált információt, viszont a vezetőségi átvizsgálásban foglalkozni kell e kérdésekkel. A szervezet és környezete elemzéséhez számtalan lehetőség van, például a SWOT analízis is egy igen célszerű módja, annak, hogy a szervezet az erősségeit, gyengeségeit, veszélyeit és lehetőségeit jól meghatározza, melyből természetesen intézkedési tervek fognak születni, s ezek megvalósulását már nyomon is tudjuk követni. Az üzleti terv elemzésével is hasonló következtetésekre jutunk.A szabvány 4.2 pontja mint az érdekelt felek igényeinek megismerése, főként melyek kockázatot jelentenek a szervezet üzleti folyamataira, ehhez szintén segít az ISO 9000:2015 (szótár) szabvány, de ha meggondoljuk, hogy kiktől függ a szervezet "léte", akkor már elemezni tudjuk az igényeiket is.

Tanúsítás

K:

Hogyan lehetne a belső auditor képzésen elsajátított ismereteket továbbfejleszteni, a még hatékonyabb auditálás képességét elsajátítani?

V:

Az ezzel kapcsolatos probléma (ami egyben lehetőség is) az, hogy az auditálás alapelvei meglehetősen egyszerűek, és néhány mondatban összefoglalhatók, viszont ezek mindegyikének alkalmazásához általában sok gyakorlásra van szükség (amire természetesen nincs mindig lehetőségünk). Az alábbiakban mindenesetre foglaljuk össze, melyek azok az alapelvek, amelyeket ha sikerül követnünk, akkor nagy valószínűséggel jól (eredményesen, jó hangulatban, sok problémát feltárva) fogunk auditálni:

  1. Készüljünk fel az auditra a lehető legalaposabban. (Amennyiben lehetőségünk van rá, nézzük meg az auditált folyamat monitoring jellemzőit, külső belső eredetű problémáit, reklamációit, a korábbi auditok tapasztalatait, a vezetőségi átvizsgálás vonatkozó információit, vevőelégedettségi információkat, vevői auditok eredményeit stb.)
  2. Legyünk nyitottak, érdeklődők, pozitív beállítottságúak (az auditált terület iránt). Tekintsük az auditot sokkal inkább egy megismerési folyamatnak, amelyben mi szeretnénk megismerni és megérteni az auditált folyamatot/területet. Ne elsősorban ellenőrizni akarjunk, inkább megérteni! Ez segít bennünket a megfelelő kérdések kialakításában.
  3. Minél körültekintőbben kérdezzünk! Okos kérdezés technikával segíthetjük az auditált felet a helyes út megtalálásában. Legyünk nyitottak az audtált felek általunk első látásra szokatlan megoldásaival szemben, de vállaljuk fel a népszerűtlen feladatokat is, mint például a nem-megfelelőségek közlését.
    Véleményeltérés esetén igyekezzünk elfogadtatni álláspontunkat, de kerüljük az időt pazarló felesleges vitákat.
  4. Amennyiben nem-megfelelőséget tapasztalunk mindenképpen közöljük a helyszínen az auditált féllel, de a viták elkerülése érdekében, mielőtt ezt kinyilvánítanánk, alaposan győződjünk meg igazunkról kérdéseinkkel, bizonyítékok gyűjtésével, a vonatkozó szabványpont felidézésével.
  5. Mindig a folyamatok megfelelő működésének az igazolhatóságát keressük! Ne higgyünk el semmit, amit mondtak nekünk, csak amit mutattak! Ez nem sértés, egyszerűen nem azért vagyunk ott, hogy bármit elhiggyünk, hanem azért, hogy meggyőződjünk a folyamat megfelelő működéséről.
  6. Viselkedjünk úgy, hogy az auditált félnek is kedve legyen velünk együtt kideríteni a folyamatok esetleges gyengeségeit. Kerüljük a számonkérő jellegű kérdéseket.
  7. Az audit megállapításai tények legyenek, tényeket rögzítsünk, és ezekhez tegyük hozzá a tények általunk történő értékelését (miért érezzük problémának, eltérésnek a tényt). Aki ezek mindegyikére tud egyszerre figyelni, az valószínűleg jól fog auditálni. Innentől már csak a (sok) gyakorlás tehet bennünket jobbá. Alternatívaként tudjuk ajánlani egynapos auditori továbbképzésünket, amely ? neve ellenére ? nem is igazából képzést, hanem a cégnél megszervezett audit gyakorlatokat jelent, ahol a résztvevők a tréner jelenlétében auditálják a cég egy-egy folyamatát, miközben a trénertől azonnali visszajelzéseket és útmutatásokat kapnak. Intenzív, hatékony tanulási forma, amely után élő tapasztalatokkal leszünk gazdagabbak!

Terület:
Mobil:
Telefon:
E-mail:
Kapcsolattartók:

PÁNY Gabriella

Tréning menedzser

Mo­bil: +36709456627

Tele­fon: +3613214965

E-­mail: pany.gabriella@vincotte.hu

SALÁNKI Barbara

Képzési főmunkatárs

Mo­bil: +36303770257

Tele­fon: +3613214965

E-­mail: salanki.barbara@vincotte.hu

Képzések
Környezetvédelem
Munkavédelem
Tanúsítás

Vinçotte International Hungary Kft.

Cím:

H-1143 Budapest, Semsey Andor u. 25.

Fax:

+361413-6048

Telefon:

+361413-1293,+361413-1294,+361321-4965

E-mail:

vincotte@vincotte.hu

A Vinçotte a Fel­nőtt­kép­zők Szö­vet­sé­gé­nek tagja.

Az Ön észre­vételeinek helye