Képzési területek:

Szakképzések
Szakmai tréningek
Tanácsadás
VCA képzés és vizsga

Egyéb:

Az üzlegág igazgató köszöntője
Az Akadémiáról
Referenciáink
Kedvezmények
Képzési lehetőségek
Jelentkezés oktatónak
Rólunk mondták

Kapcsolódó anyag:

Letölthető anyagok
Videók az Akadémiáról

Felnôttképzési nyilvántartási szám:

01-0738-04

Intézmény akkredi-
tációs lajstromszám:

AL-1365

Integrált irányítási rendszerek

Integrált ISO 14001 – OHSAS 18001 Belső auditor képzés

Az ISO 14001:2004 (KIR) szabvány, illetve az OHSAS 18001:2007 (MEBIR) szabvány követelményei szerinti belső auditokat végrehajtó munkatársak felkészítése, illetve korábban végzett belső auditorok ismereteinek felújítása auditálási feladataik szakszerű elvégzésére.

Kinek ajánljuk:

Auditor-jelölteknek, vagy korábban végzett belső auditoroknak ajánljuk, akiket cégük vezetése kijelölt a környezetközpontú irányítási rendszer és a munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszer belső auditálására.

A képzésen való részvétel feltételei: Középfokú végzettség

Tematika:

Az ISO 14001:2004 környezetirányítás

  • A szabványok eredete

  • Az ISO 14001-es szabvány Magyarországon

  • Az ISO 14001-es szabvány felépítése

  • A KIR követelményei

  • Környezeti politika

  • Tervezés, bevezetés és működtetés

  • Ellenőrzés és vezetőségi átvizsgálás

  • Jogszabály-változások

Az OHSAS 18001:2007 szabvány – Munkahelyi, egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszer (MEBIR)

  • A MEBIR fogalma, szükségessége, kapcsolódása

  • A MEBIR elemei

  • A MEBIR követelményei, követelményrendszere

  • Általános munkavédelmi követelmények

  • Általános tűzvédelmi követelmények

  • Kémiai biztonság speciális követelményi

  • Belső audit folyamata

Az auditálás alapfogalmai

  • Az auditálás célja, alapfogalmai, fajtái

  • Az ISO 19011: 2011 szabvány szempontjai

  • A kérdezés, mint audit technika jelentősége

  • Az auditorokkal szemben támasztott követelmények

  • Kérdések megfogalmazásának mikéntje

  • Az igazolhatóság jelentősége

  • A helyesbítési folyamat

Felkészülés auditra

  • A dokumentumok átvizsgálása: dokumentáció nem-megfelelőségek keresése

  • Kérdéslista (kérdésjegyzék) elkészítése

Helyszíni audit végrehajtása

  • Az audit indítása

  • A nem-megfelelősségi jelentés elkészítése helyszínen

  • Helyesbítő intézkedés meghatározása

  • A helyszíni audit lezárása

Az audit befejezése

  • Auditjelentés készítése

  • Követő audit elvégzése, hatékonyság ellenőrzés

  • Az audit lezárása

A tréning tapasztalatainak megbeszélése, a tréning lezárása

Írásbeli vizsga

Módszer:

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

Vizsga és tanúsítvány:

A képzés vizsgával zárul, amelyről a hallgatók 70%-os eredmény felett a Vinçotte International Hungary Kft. által kiadott kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre.

Az tanúsítvány megszerzésének feltétele a képzés 60%-án való részvétel is.

Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

A képzés díja*:

Kedvezményes ár:

93 000 Ft

(partner kedvezménnyel, tanúsítási partnereink számára)

Normál ár:

108 000 Ft

(amennyiben nem a Vinçotte tanúsítja)

*

A részvételi díj tartalmazza a napi étkezést, melynek adóit az Ön kényelme érdekében Társaságunk bevallja és megfizeti Ön helyett, az oktatási anyagokat, a vizsga és a tanúsítvány költségét, valamint az előzetes tudás/kompetencia felmérést. A feltüntetett árak nettó árak, az Áfát nem tartalmazzák, valamint 1 főre értendőek.

A képzés helyszíne és időpontja:

További képzés helyszínek és időpontok:

 
1

Budapest

 

1143 Budapest, Semsey Andor utca 25. fszt/1. (Vinçotte irodaház)

 

Dátum: 2014. április 23. (szerda)
Időtartam: 3 nap
Ütemezés:

 
Jelentkezés
 
2

Budapest

 

1143 Budapest, Semsey Andor utca 25. fszt/1. (Vinçotte irodaház)

 

Dátum: 2014. június 17. (kedd)
Időtartam: 3 nap
Ütemezés:

 
Jelentkezés
 
+

Céghez kihelyezett képzési formában is!
Az ügyfeleink által választott helyen, akár a cég tantermében is, igény szerint cégspecifikusan.

Online jelentkezés
(kihelyezett képzésre)

 

Ajánlatkérő lap letöltése
(kihelyezett képzéshez)

Általános feltételek:

  1. A Vinçotte Akadémia jelentkezéskor, illetve egy-másfél héttel a képzés megkezdése előtt visszaigazolja a képzésen való részvételüket.

  2. Az egyes képzéseknél feltüntetett alacsonyabb részvételi díjak a Vinçotte Akadémia ügyfeleire vonatkoznak (akiket a Vinçotte International Hungary Kft. tanúsít).

  3. A részvételi díj tartalmazza a napi étkezést, melynek adóit az Ön kényelme érdekében Társaságunk bevallja és megfizeti Ön helyett, az oktatási anyagokat, a vizsga és a tanúsítvány költségét, valamint az előzetes tudás / kompetencia felmérést. A feltüntetett árak NETTÓ árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák.

  4. A jelentkezési lap kitöltését, és elküldését megrendelésként kezeljük, és ez fizetési kötelezettséget von maga után.

  5. A tanfolyam kezdete előtt 4-10 munkanappal a részvétel lemondása esetén a Vinçotte Akadémia a képzési díj 50%-ára, 3 munkanapon belüli lemondás esetén a teljes képzési díjra jogosult az alábbiak szerint:

    1. Lemondást csak írásban fogadunk el!

    2. Amennyiben a képzést 8 hónapon belül elindítjuk, és azon a megrendelő részt vesz, úgy a befizetett képzési díjat beszámítjuk.

    3. Amennyiben a képzés 8 hónapon belül nem indul, vagy azon a megrendelő nem jelenik meg úgy a képző a fent leírtak szerinti összegre jogosult.

  6. A számlát legkésőbb a képzés megtartását követő napon állítjuk ki, a több részre bontott képzések megrendezése esetén (pl. Six Sigma) a számla az első rész megtartása után kerül kiállításra.

  7. A Vinçotte Akadémia a képzési időpontok változtatási jogát fenntartja abban az esetben, ha a jelentkezők száma nem elegendő a képzés indításához, vagy amennyiben az előadó biztosítása elháríthatatlan akadályba ütközik. Az új időpont kijelölését a megrendelőkkel egyezteti.

  8. A képzéseink általában 09:00 órakor kezdődnek (tervezett érkezés és regisztráció 08:30-tól) és 17:00 óra körül fejeződnek be.

Kedvezmények, egyebek:

Egy adott tanfolyamra, egy adott cégtől 3 vagy több fő jelentkezése esetén 10% kedvezményt adunk a részvételi díjból. Egy hónappal egy adott képzés időpontja előtt történő jelentkezés esetén 5% kedvezményt adunk a részvételi díjból. Egyszerre csak egy kedvezmény érvényesíthető.

A képzéshez kapcsolódó kérdések és válaszok:

Tanúsítás

K:

Hogyan lehetne a belső auditor képzésen elsajátított ismereteket továbbfejleszteni, a még hatékonyabb auditálás képességét elsajátítani?

V:

Az ezzel kapcsolatos probléma (ami egyben lehetőség is) az, hogy az auditálás alapelvei meglehetősen egyszerűek, és néhány mondatban összefoglalhatók, viszont ezek mindegyikének alkalmazásához általában sok gyakorlásra van szükség (amire természetesen nincs mindig lehetőségünk). Az alábbiakban mindenesetre foglaljuk össze, melyek azok az alapelvek, amelyeket ha sikerül követnünk, akkor nagy valószínűséggel jól (eredményesen, jó hangulatban, sok problémát feltárva) fogunk auditálni:

  1. Készüljünk fel az auditra a lehető legalaposabban. (Amennyiben lehetőségünk van rá, nézzük meg az auditált folyamat monitoring jellemzőit, külső belső eredetű problémáit, reklamációit, a korábbi auditok tapasztalatait, a vezetőségi átvizsgálás vonatkozó információit, vevőelégedettségi információkat, vevői auditok eredményeit stb.)
  2. Legyünk nyitottak, érdeklődők, pozitív beállítottságúak (az auditált terület iránt). Tekintsük az auditot sokkal inkább egy megismerési folyamatnak, amelyben mi szeretnénk megismerni és megérteni az auditált folyamatot/területet. Ne elsősorban ellenőrizni akarjunk, inkább megérteni! Ez segít bennünket a megfelelő kérdések kialakításában.
  3. Minél körültekintőbben kérdezzünk! Okos kérdezés technikával segíthetjük az auditált felet a helyes út megtalálásában. Legyünk nyitottak az audtált felek általunk első látásra szokatlan megoldásaival szemben, de vállaljuk fel a népszerűtlen feladatokat is, mint például a nem-megfelelőségek közlését.
    Véleményeltérés esetén igyekezzünk elfogadtatni álláspontunkat, de kerüljük az időt pazarló felesleges vitákat.
  4. Amennyiben nem-megfelelőséget tapasztalunk mindenképpen közöljük a helyszínen az auditált féllel, de a viták elkerülése érdekében, mielőtt ezt kinyilvánítanánk, alaposan győződjünk meg igazunkról kérdéseinkkel, bizonyítékok gyűjtésével, a vonatkozó szabványpont felidézésével.
  5. Mindig a folyamatok megfelelő működésének az igazolhatóságát keressük! Ne higgyünk el semmit, amit mondtak nekünk, csak amit mutattak! Ez nem sértés, egyszerűen nem azért vagyunk ott, hogy bármit elhiggyünk, hanem azért, hogy meggyőződjünk a folyamat megfelelő működéséről.
  6. Viselkedjünk úgy, hogy az auditált félnek is kedve legyen velünk együtt kideríteni a folyamatok esetleges gyengeségeit. Kerüljük a számonkérő jellegű kérdéseket.
  7. Az audit megállapításai tények legyenek, tényeket rögzítsünk, és ezekhez tegyük hozzá a tények általunk történő értékelését (miért érezzük problémának, eltérésnek a tényt). Aki ezek mindegyikére tud egyszerre figyelni, az valószínűleg jól fog auditálni. Innentől már csak a (sok) gyakorlás tehet bennünket jobbá. Alternatívaként tudjuk ajánlani egynapos auditori továbbképzésünket, amely ? neve ellenére ? nem is igazából képzést, hanem a cégnél megszervezett audit gyakorlatokat jelent, ahol a résztvevők a tréner jelenlétében auditálják a cég egy-egy folyamatát, miközben a trénertől azonnali visszajelzéseket és útmutatásokat kapnak. Intenzív, hatékony tanulási forma, amely után élő tapasztalatokkal leszünk gazdagabbak!

Terület:
Mobil:
Telefon:
E-mail:
Kapcsolattartók:

PÁNY Gabriella

Tréning menedzser

Mo­bil: +36709456627

Tele­fon: +3613214965

E-­mail: pany.gabriella@vincotte.hu

SALÁNKI Barbara

Képzési főmunkatárs

Mo­bil: +36303770257

Tele­fon: +3613214965

E-­mail: salanki.barbara@vincotte.hu

Anyagvizsgálat
Képzések
Környezetvédelem
Munkavédelem
Tanúsítás

Vinçotte International Hungary Kft.

Cím:

H-1143 Budapest, Semsey Andor u. 25.

Fax:

+361413-6048

Telefon:

+361413-1293,+361413-1294,+361321-4965

E-mail:

vincotte@vincotte.hu

A Vinçotte a Fel­nőtt­kép­zők Szö­vet­sé­gé­nek tagja.

Az Ön észre­vételeinek helye